Blogu' lu' Alin…

Istoria companiei SACHS Fahrzeug-und Motorentechnik GmbH

Fosta companie Nuremberg Hercules-Werke precursoarea companiei de azi SACHS Fahrzeug- und Motorentechnik a fost fondata de Carl Marschütz in data de 5 aprilie 1886 in Neumarkt ca Nürnberger Hercules-Werke. La început compania fabrica biciclete avand 8 angajati. Dupa 8 ani compania s-a dezvoltat ajungand la 170 de angajati.

  • 1894 Se produceau aproximativ 5.000 de biciclete.
  • 1895 Mutarea fabricilor de producţie din Neumarkt in Nuremberg, Fürther Straße
  • 1898 Hercules dezvolta un electro-vehicul capabil de a dezvolta o viteza maxima de 40 Km/h cu o autonomie de 40 km.
  • 1905 Producerea primelor motociclete si a unui autovehicul de mare tonaj de transport bunuri cu o capacitate de 1,2 t.
  • 1928 Reîncepe producţia de motociclete folosind motoare JAP, Villiers, Moser, Bark, Sturmey-Archer si Sachs.
  • 1930 Producerea de automobile pe 3 roti cu motoare de 200 cc.
  • 1945 După cel de-al Doilea Razboi Mondial reîncepe productia cu 30 de angajati la început de recipienti pentru lapte si mai târziu de biciclete. Producerea primelor motociclete cu motor Sachs de 97 cc si o motocicleta cu un motor de 125cc.
  • 1951 Record mondial stabilit de Georg Dotterweich la o bicicleta asistata de un motor de 50 cc, viteza medie: 80 kph.
  • 1956 Hercules ajunge pe locul trei in statisticile de inregistrare germane. Producţia de Hercules K100 cu motoare Sachs de 98 cc.
  • 1957 Compania Nürnberger Hercules-Werke GmbH este vanduta firmei elvetiene Fa. Kurotag AG (SACHS AG)
  • 1962 Furnizarea de motoare 50 S Sachs, producerea modelului de success K50. Dezvoltarea predecesorului Quad-ului modern numit KRAKA (Kraftkarren). Acest autovehicol agil de teren cu o geutate totala de 528 KG, cu un motor 400 cc si 18 HP avea funcţii diferite in serviciile publice, silvicultura si armata.
  • 1963 Compania Fichtel & Sachs AG, Schweinfurt preia compania Nürnberger Hercules-Werke GmbH.
  • 1964 Mari succese sportive in 222 fabrici si la piloţi privati: 1.049 medalii de aur, 151 de argint si 58 de bronz.
  • 1965 Preluarea Companiei Zweirad-Union cu numele de marca Victoria, Express si DKW de catre Fichtel & Sachs AG, Schweinfurt.
  • 1966 Schimbarea sediului Fa. Nürnberger Hercules-Werke de pe strada Fürther Straße la sediul actual din Nopitschstrasse
  • 1974 Sachs introduce pe plan mondial prima motocicleta cu motor Wankel- Producerea W-2000 a K125 pentru armata.
  • 1979 Hercule furnizează locuri de munca pentru 1.400 de oameni.
  • 1982 Distribuţia de scootere Yamaha CV50 si CV80 sub numele de marca Hercules.
  • 1983 Inaugurarea depozitarii la un standard inalt. Introducerea Saxonettei ( o bicicleta cu un motor de 30 cc cu roata cu ax)
  • 1989 Producerea de 200.000 de biciclete; Hercules are 800 de angajati; profit de aproximativ 156 Mil. DM.
  • 1990 Prezentarea primei electro-motorete care ajunge la stadiul de productie in IFMA Cologne.
  • 1992 Hercules construieşte motocicleta K180 pentru Fortele Armate Federale germane.
  • 1993 Hercules distribuie scootere Peugeot sub licenta.
  • 1995 O noua structura a actionarilor; departamentul de biciclete este vandut grupului olandez ATAG-group, departamentul de motociclism este redenumit SACHS Fahrzeug- und Motorentechnik GmbH
  • 1997 Dezvoltarea si producerea unei serii de 125 cc. Afacere incheiata cu Daimler –Benz cu privire la producerea de biciclete Mercedes Hybrid Bike.
  • 1998 Parteneriat cu Malaguti in sectorul scooterelor. Compania SACHS Fahrzeug- und Motorentechnik GmbH este vanduta companiei olandeze Winning Wheels Group
  • 1999 Dezvoltarea seriei Roadster ( Roadster 650 si Roadster 800)
  • 2000 Prezentarea seriei Roadster cu motoare 650 cc si 800 cc si inceperea productiei. Prezentarea SACHS BEAST 1000 la cea mai mare expoziţie internaţională de motociclete Intermot din Munich.
  • 2001 Februarie 2001; cumpararea pachetului de actiuni majoritare.
  • 2002 Din aprilie Sachs a inceput producerea editiei limitate din legendarul MUENCH MAMMUT 2000.
  • 2003 Introducerea primelor biciclete electronice cu recuperare de energie (serie pana la 80 km)
  • 2004 Introducerea MadAss 50. Compania traditionala de productie de autovehicule pe doua roti din Nuremeberg, SACHS Fahrzeug- u. Motorentechnik GmbH si Zweirad Union Grundbesitz AG au fuzionat. Sachs isi muta fabricile de productie si birourile intr-un centru nou si modern. S-a semnat un contract de distributie exclusiva cu producatorul de motociclete VOXAN pentru Piata Germana si Austriaca.
  • 2005 100 de ani de productie in serie de autovehicule motorizate Reentry pe piata US cu modelele MadAss. Fondarea unui club al detinatorilor de biciclete Sachs.
  • 2006 2007 Cea de-a 120 aniversare a productiei in serie a companiei de MadAss 125. Mutarea in Nürnberg / Katzwang.

Reclame

One response

  1. Draga Alin am o mare rug[minte. Vad ca ai multe cunostinte despre firma sachs. Pe mine m-ar interesa informatii depre magazinele lor ]n Romania daca exista si despre cum pot achizitiona o bicicleta cu motor noua de la ei! Multumesc anticipat. Am gasit cateva informatii in germana dar nu cunosc limba si nu pot pune mare pret pe google translate. Multumesc anticipat

    16 ianuarie 2017 la 8:15

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s