Blogu' lu' Alin…

Curse de motociclete

Istoria de curse de motociclete a început cu dezvoltarea unui motor cu ardere internă pe benzină, la sfarsitul secolului al XlX-lea. Primele au fost motociclete biciclete la care un motor brut a fost anexat la roata din spate pentru a oferi putere.Ca şi în dezvoltarea de automobile de curse , motociclete de concurs au fost construite într-o varietate de stiluri, ca pionieri a motociletelor de curse au fost construite modele cu două şi trei roţi. Prima cursa de motocicleta care implică exclusiv  modele cu două roţi au avut loc la Surrey, Anglia, în anul 1897. Sportul a devenit repede popular în Europa şi Statele Unite ale Americii, organizatia responsabila pentru stabilirea unui regulament de desfasurare a curselor de motociclete, Federaţia  Internaţionala de Motociclete Club, acum cunoscuta sub numele de Federaţia Internaţională de Motorcylcism (FIM) si care a fost fondată în 1904.Cursele de motociclete au evoluat în două direcţii distincte-concursuri organizate în funcţie de natura de curse care urmează să fie efectuate, şi rase deschis la dimensiuni specifice de motoare de motociclete, o determinare pe baza capacitatii motorului, fie (măsurată în centimetri cubi) sau de gradul de personalizare permis la motocicleta. Primele  curse de motocicleta au avut loc pe cursurile de drum deschis, dar cele mai faimoase sau desfasurat in Insula Marii Britanii of Man TT (sau Tourist Trophy), fiind cel mai spectaculos eveniment, primul organizat într-o serie de clasificări diferite în 1907. Cursele alpine, cursele pe circuite noroioase,cursele circuit pe sfert de mila ambele (400 m) şi jumătate de milă (800 m), cursele pe circuite ovale toate acestea au devenit populare în Statele Unite în anii 1930. Această formă de curse a continuat pana in prezent, pe suprafeţe diferite, curse in care se depăşeşte în mod regulat viteza de 100 mph (160 km / h).Circuite de specialitate,circuitele închise, similare în concept ca si circuitele inchise construite pentru automobilele de Formula 1, au fost construite în diferite părţi ale lumii pentru a se putea organiza cursele de motociclism in conditii propice atingerii de noi performante chiar si motocicletele fiind de mare performanţă cu reglaj electric acest gen de motociclete participand in curse începând cu anii 1970. Această formă de curse, organizate ca „MotoGP,” implică motociclete care sunt construite numai pentru curse, spre deosebire de motocicletele stoc care nu sant preparate pentru curse: motociclete de curse sunt foarte similare cu cele disponibile pentru uz public (stoc), aceste motociclete stoc fiind produse pentru a creste vanzarile comerciale.Clasa MotoGP a motocicletelor sunt atât de puternice ca motoarele trebuie să fie de-reglat, un proces în care puterea de altfel disponibile din motocicleta este mecanic restricţionat, pentru a permite pilotului o oportunitate de a controla motocicleta care are capacitatea de viteze extraordinar, dar relativ contact redus între pneurile pe aparat şi suprafaţa pistei de, în comparaţie cu un automobil de curse. Gradul mic de contact cauciucului restricţionează cantitatea de control pe care călăreţ poate exercita asupra motocicleta MotoGP, prin sistemul de frânare sau în viraje în cazul în care maşina li sa permis să călătorească la viteza sa maximă disponibilă.Motor Drag Racing ciclu, în cazul în care cursa de masini pe sfert de mila (400 m) de benzi pavat promovat, de asemenea, utilizarea unor tehnologii sofisticate motorului, în cazul în care motoarele de 1300 cc modificată şi să acopere mai mare distanţa de la viteze de peste 150 mph (241 km / h) de la linia de sfert de mila. Drag Racing motocicleta în Statele Unite, este organizată sub auspiciile Hot Rod National Association (NHRA), organizaţia care organizează curse de automobile trageţi. Curse de motociclete trageţi sunt cunoscute ca seria Pro Bike Stoc.Curse de motociclete a devenit un popular drum de risc off, de la evenimente scară mai mică de motocros, care sunt pus în scenă atât în ​​interior cât pe suprafeţe modificate, care includ sarituri artificiale şi mogulii să conteste Racers, pentru mai multe zile periculoase curse de anduranţă, cum ar fi Paris la Dakar, Africa eveniment. Aceste motociclete sunt construite cu suspensii grele pentru a absorbi forţe importante care sunt generate atunci când aparatul este viguros pe un traseu de murdărie sau alte suprafete off-road.Curse de motociclete necesită o înţelegere a unui număr de principii fizice diferite. Una dintre cele mai dramatice ale acestor aplicaţii se observă atunci când un cal de curse execute tehnica de curse cunoscut sub numele de viraje. Pe un circuit închis de curse curs, ciclistii vor fi observate cu motocicleta în unghi în turn, cu genunchiul calaret in interiorul poziţionat foarte scăzut, care apar pentru a trece în zbor peste suprafaţa pista ca se misca motocicleta la viteze mari prin intermediul rândul său.În ceea ce colţurile călăreţ, trei elemente fizice diferite sunt în joc pentru a influenţa mişcarea a motocicletei: trage în jos de greutate asupra motocicletei şi călăreţ, frecarea dintre pneuri şi suprafaţa pista, şi forţa centripetă care acţionează la exterior de rândul său. Rândul său, perfect executat va fi produs de călăreţ motocicleta înclinat la un unghi în cazul în care forţa de gravitaţie este în echilibru cu forţa centripetă, care acţionează pentru a forta motocicleta în poziţie verticală. În cazul în care macră în rândul ei, este prea acută, motocicleta va cădea peste, dacă macră este insuficient, motocicleta nu se poate face un viraj ascutit, eficiente. În cazul în care intră într-o călăreţ rândul său, cu nici un macră, la toate, motocicleta este probabil să scadă spre exteriorul virajului.O caracteristică comună pentru aproape toate tipurile de motociclete este capacitatea de accelerare a maşinii. În cazul în care motocicleta accelereaza prea repede, roata din faţă va fi împins de la sol, un fenomen cunoscut sub numele de „roata”. Unele roata sunt executate de motociclisti ca o cascadorie, atunci când roata se poate neasteptat flip motocicleta peste pe axei sale longitudinale.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s