Blogu' lu' Alin…

Anvelope Bridgestone

   Shojiro Ishibasi a fost genul de antreprenor sigur de ideea sa si astfel in anul 1925 a pus bazele productiei in masa pentru „Tabi”, o marca japoneza traditionala de incaltaminte, in orasul Kurume din insula Kyoshu. Motivat de industrializarea rapida a Japoniei, Shojiro Ishibasi a facut cercetari pe piata anvelopelor si a produs prima sa anvelopa in anul 1930. In 1931 Ishibashi si-a vazut visul visul de a deveni primul producator japonez de anvelope realizat, atunci cand a pus bazele companiei „Bridgestone Tire Company”.

Shojiro Ishibasi

In aceea perioada produsele americane si britanice erau foarte cautate, fapt ce l-a determinat pe Shojiro Ishibasi sa decida capitalizarea pe plan international a companiei sale.De fapt, Bridgestone este traducerea literara in engleza a numelui Ishibashi, care inseamna „Stone Bridge” (Podul de Piatra), insa lui i-a placut mai mult numele cu cele doua cuvinte inversate „Bridge Stone” (Piatra pentru Pod).In prezent, producatorul de cauciucuri Bridgestone si-a modificat sigla si si-a schimbat motto-ul si filozofia de marca cu ocazia aniversarii a opt decenii de la infiintarea companiei. Modificarile operate siglei lansate in 1981 vizeaza rotunjirea literei “B” din logo-ul marcii nipone, precum si un nou font. Modificarile, spun japonezii, au scopul de a reflecta un simt al “coexistentei, al puterii flexibile si a vitezei de reactionare la schimbari”.Desi si-au schimbat si motto-ul, producatorul de anvelope auto Bridgestone spune ca inca functioneaza dupa ideea fondatorului Shojiro Ishibashi si anume aceea de a servi societatea cu calitate superioara in timp ce incorporeaza cultura corporate a companiei si diversitatea sa. Noul motto al celor de la Bridgestone este “Your journey, our Passion” ( Calatoria ta, pasiunea noastra).Odata cu schimbarea acestor elemente, cei de la Bridgestone incearca sa-si alinieze angajatii de pe glob pentru a urma aceeasi filozofie de corporatie pentru a furniza produse cu un nivel ridicat de calitate in conformitate cu esenta Bridgestone in timp. Indiferent daca aveti nevoie de anvelope de vara sau cauciucuri de iarna, anvelopele Bridgestone au in spate o istorie de 80 ani care raspunde in continuare celor mai exigenti clienti.Un studiu realizat pe parcursul anului 2010 de catre producatorul de anvelope Bridgestone a demonstrate ca 71% dintre soferii din Europa ruleaza cu cauciucuri mai putin umflate decat ar trebui. Conform specialistilor companiei Bridgestone, efectul direct este un consum ridicat de combustibil si emisii mai mari de CO2. Aceste aspectele negative se regasesc pe termen lung. Mai mult chiar, Bridgestone sustine ca, in total, cei 71% dintre soferi consuma in plus aproape doua miliarde de litri de combustibil anual, ceea ce se traduce intr-o pierdere financiara de 2,8 miliarde de euro, iar masinile lor emit cu 4,8 milioane tone de CO2 mai mult decat daca anvelopele ar fi utilizate la presiunea corespunzatoare.Alte rezultate importante ale testului realizat de compania producatoare de anvelope auto Bridgestone arata ca 1 din 14 soferi isi pune viata in pericol conducand masini cu presiunea din anvelope mult sub limita si cu suprafata de contact cu drumul puternic deteriorata. De asemenea, 2% dintre masinile verificate si-au uzat cauciucurile cu 30% mai devreme daca presiunea ar fi fost corespunzatoare. Studiul realizat de catre Bridgestone  a cuprins 38.000 de masini din 9 tari  europene.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s